Heritage of Scotland

HeritageOfScotland.com to jeden ze sklepów szkockiej sieci sklepów Gold Brothers. Jeden ze sklepów zlokalizowany w centrum Edynburga rozszerza działalność prowadząc również sprzedaż w Internecie. Wdrożona aplikacja zastąpiła inne komercyjne rozwiązanie, które nie zapewniało dostatecznej elastyczności w prezentacji szerokiej oferty sklepu oraz przetwarzaniu złożonych zamówień.

Sklep HeritageOfScotland.com to wdrożenie platformy b2boss naszego autorstwa, wzbogacony o wiele dodatkowych modułów, pozwalających dostosować jego działanie do specyfiki klienta. Całość projektu została zrealizowana w grupie WebWorkers.

Sklep internetowy

Aplikacja sklepu pozwala na wydajne zarządzanie ofertą ponad 5000 towarów (m. in. pamiątki szkockie, kilty, ubrania szkockie, koce, szaliki). Prezentacja oferty - część kliencka sklepu jest zbudowana w oparciu o style CSS, co pozwala np. na proste przygotowanie wersji "do wydruku" dla każdej strony aplikacji. Całość ładuje się szybko dzięki wbudowanym mechanizmom buforowania szablonów oraz drzewka kategorii.

Sklep obsługuje zamówienia z całego świata, odpowiednio naliczając stawki VAT w i poza terytorium Unii Europejskiej.

Szkockie kilty, klany, tradycja...

Klient ma możliwość wyszukiwania towarów wg wielu kryteriów - jest to szczególnie wazne w przypadku sprzedawanych kiltów i pamiątek ze Szkocji. Niezbywalną cechą każdego kiltu (a także wielu innych podobnych towarów) jest tartan - wzór kraty. Każdy tartan jest przypisany do szkockich klanów, z kolei zaś każdy Szkot na podstawie swojego rodowodu należy do konkretnego klanu - w związku z tym niezmiernie istotne jest, by umożliwić klientom łatwe znalezienie towarów w wersji swojego klanu (np. naszywki na ubrania, tabliczki, kilty). Wdrożono również aplikację Clan Finder - za jej pomocą klient sklepu może dowiedzieć się, do jakiego klanu należy (oczywiście, są to wyniki niewiarygodne bez dokonania badań rodowodu), a także szybko znaleźć w sklepie towary przygotowane właśnie dla niego (z jego klanem, tartanem, nazwiskiem).

Promocje

Oczywiście - dobry sklep internetowy musi również umożliwiać prowadzenie rozbudowanej polityki promocyjnej. Dzięki zastosowaniu platformy b2boss właściciel zyskuje naprawde potężne narzędzie umożiwiające wypromowanie poszczególnych produktów oraz zwiększenie wartości sprzedaży w sklepie. Używając panelu administracyjnego, można definiować wiele typów promocji czasowych (np. rabat 50%, jeśli kupiło się więcej niż 3 sztuki danego towaru, lub promocje typu "Kup 3 sztuki, czwarta gratis").

Niezależnie od tego można prowadzić politykę rabatową - zniżki w zależności od wartości koszyka lub przypisany klientowi rabat globalny. Wszystkie te zmiany automatycznie znajdują odzwierciedlenie na stronach sklepu i w odpowiednich miejscach komunikaty zachęcają klienta do skorzystania z promocji.

Paypal

Sklep obsługuje płatności m.in. poprzez rozpowszechniony w Europie Zachodniej i Ameryce system płatności elektronicznych PayPal. Dzięki temu w panelu administracyjnym sklepu już w kilka minut po złożeniu zamówienia automatycznie pojawia się autoryzowana informacja o zrealizowaniu płatności, a towar może dotrzeć do klienta jeszcze tego samego dnia (oczywiście w zależności od wielu zewnętrznych czynników). Zwiększa to zarówno wygodę dokonywania zakupów przez internet jak i prowadzenia sprzedaży online. Wszystkie informacje dotyczące płatności (odrzucenie płatności, potwierdzenie, oczekiwanie) rejestrowane są automatycznie za pomocą mechanizmu IPN (Instant Payment Notification).

Zobacz inne: